Palvelut

Käyttöönottopalvelut

Käyttöönottopalvelujemme laajuus riippuu toimituksen koosta, se voi olla pelkkä ohjelmiston asennus tai mittava koulutuspaketti sadoille käyttäjille. Käyttöönottoon liittyy yleensä aina ohjelmiston käytön koulutus, se voi tapahtua kurssimuotoisena koulutusluokissamme tai asiakkaan tiloissa.

Suuret toimitukset tehdään määrämuotoisena käyttöönottoprojektina, jolla varmistetaan aikataulun ja kustannusten pitäminen. Projekti voi sisältää tietojen konvertoinnin vanhasta järjestelmästä, räätälöintien ja rajapintojen määrittelyn ja toteutuksen, asiakkaan toiminnallisen konsultoinnin, asiakkaan sisäisen ohjeistuksen.

Nopean käyttöönoton turvaamiseksi toimitus sisältää mm. valmiit parametrilistat kuten maksulajit ja valmiit rajapinnat useisiin taloushallinnon järjestelmiin.

Tukipalvelut

Palvelemme asiakkaitamme Haltian käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja ongelmissa niin sähköpostin kuin henkilökohtaisesti puhelimen välityksellä. Haltian monipuolisiin toimintoihin sisältyvät myös käytön ongelmatilanteissa esiin tulevat tukipyyntösivut. Sivuille Haltia kerää järjestelmän sisäistä loki yms. tietoa, joiden avulla ongelma pystytään helpommin ja nopeammin ratkaisemaan. Jotkut ongelmat vaativat vielä tarkempaa selvitystä, tällöin ongelmaa voidaan selvittää etähuollon kautta suoraan asiakkaan tietokannasta.

Tukemme kattaa myös ohjelmien virhekorjaukset, asiakkaan ohjelmaversion säilyttämisen ja asiakkaalla käytössä olevien rajapintojen ylläpidon versioiden vaihtuessa.